Μελισίδης Κωνσταντίνος (Υποψήφιος Διδάκτορας)

Τίτλος διατριβής: Εκπαιδευτική προσέγγιση της διδασκαλίας του προγραμματισμού και ενίσχυση της υπολογιστικής σκέψης διαμέσου εργαλείων επαυξημένης πραγματικότητας και μηχανισμού παιγνιοποίησης
Επιβλέπων: Κεραμόπουλος Ευκλείδης
Μέλη Συμβουλευτικής Επιτροπής:
Παναγιώτης Αδαμίδης, Καθηγητής ΔΙΠΑΕ
Απόστολος Αμπατζόγλου, Επίκουρος Καθηγητής ΠΑΜΑΚ
Περίληψη:

Σκοπός της παρούσας Διδακτορικής Διατριβής είναι η δημιουργία ενός εκπαι-δευτικά προσανατολισμένου εργαλείου επαυξημένης πραγματικότητας, με μηχανισμούς παιγνιοποίησης, για τη διδασκαλία και την εκμάθηση του προγραμματισμού και την ενίσχυση της υπολογιστικής σκέψης. Αναλυτικότερα θα υλο-ποιηθεί μια πλατφόρμα εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας, κατάλληλα σχεδιασμένης σύμφωνα με παιδαγωγικές μεθόδους, εμπλουτισμένης με μηχα-νισμούς παιγνιοποίησης και προσανατολισμένης τεχνολογικά σε κινητές συ-σκευές για την υιοθέτηση της σε μαθησιακό περιβάλλον. Η εναρμόνιση με τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους θα αποτελεί έναν από τους βασικούς δο-μικούς παράγοντες υλοποίησης συνδυαστικά με μεθόδους AR-LEs, AR-GBL, PBL, κτλ. Το τελικό αποτέλεσμα που θα προκύψουν από την υλοποίηση της Διδακτορική Διατριβή, αναμένεται να φανεί ιδιαιτέρως χρήσιμο για την κατάκτηση της υπολογιστικής σκέψης ως αναγκαία δεξιότητα του 21ου αιώνα καθώς και την εκμά-θηση προγραμματισμού στην εκπαίδευση.