Υπηρεσίες Τμήματος – οδηγίες

  1. Όλοι οι φοιτητές του τμήματος έχουν πρόσβαση στο σύνολο υπηρεσιών του Τμήματος. Οι υπηρεσίες αυτές αναπτύχθηκαν και συνεχίζουν να αναπτύσσονται κυρίως από τους ίδιους τους φοιτητές του Τμήματος. Βασική προϋπόθεση για πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες είναι η ενεργοποίηση του λογαριασμού του φοιτητή.
  2. Δεδομένου ότι έχετε κάνει ενεργοποίηση, μπορείτε να κάνετε “Είσοδο” στις υπηρεσίες του Τμήματος ακολουθώντας τις οδηγίες Διαδικασία Εισόδου στις Υπηρεσίες του Τμήματος.
  3. Πρόσβαση στις Ανακοινώσεις του Τμήματος.
  4. Δημόσιο Προφίλ και Υπηρεσία Καταλόγου.
  5. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις ανακοινώσεις του Τμήματος από κινητή συσκευή Android  κατεβάζοντας την εφαρμογή ITapps. Η εφαρμογή βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης (δεν είναι τελική έκδοση).

Υποστήριξη / Επικοινωνία

Το apps.iee.ihu.gr και οι συνδεδεμένες εφαρμογές του, διαχειρίζονται από το τμήμα (καθηγητές και φοιτητές σε εθελοντική βάση).
Η πυθία/moodle/webmail και οι συνδεδεμένες εφαρμογές τους διαχειρίζονται από το Κέντρο Δικτύου της πανεπιστημιούπολης Σίνδου (http://www.noc.teithe.gr/).

Πιο συγκεκριμένα, ανάλογα με την περίπτωση προβλήματος, επικοινωνήστε με:

  • Ανάκτηση κωδικού Α (πυθία, email, moodle, VPN Ιδρύματος): γραμματεία τμήματος (info@iee.ihu.gr)
  • Μερική αποτυχία του κωδικού Α (πχ: συνδέεται στην πυθία αλλά όχι στο moodle/VPN): https://helpdesk.the.ihu.gr/, noc@the.ihu.gr
  • Ανάκτηση κωδικού B (academicid, eudoxus, eduroam): αυτόματα από https://mypassword.the.ihu.gr/, https://helpdesk.the.ihu.gr/, noc@the.ihu.gr
  • προβλήματα με διασυνδεδεμένα συστήματα (π.χ. ευδοξος): για πληροφορίες: γραμματεία τμήματος (info@iee.ihu.gr), για τεχνικά θέματα: https://helpdesk.the.ihu.gr/, noc@the.ihu.gr
  • προβλήματα με Πυθία (βαθμούς/δηλώσεις): γραμματεία τμήματος (info@iee.ihu.gr)
  • προβλήματα με Μail* (webmail): https://helpdesk.the.ihu.gr/, noc@the.ihu.gr
  • προβλήματα με μαθήματα στο Moodle (π.χ. δεν επιτρέπεται πρόσβαση στα περιεχόμενα του μαθηματος): ο υπεύθυνος καθηγητής**.
  • Υπηρεσίες Τμήματος:
    • προβλήματα με συστήματα μαθημάτων: ο υπεύθυνος καθηγητής του μαθήματος
    • Ανάκτηση κωδικού apps.iee.ihu.gr: αυτόματα μέσω της επιλογής “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” στην φόρμα εισόδου. Προϋποθέτει ότι έχετε δηλώσει σωστό email κατά την ενεργοποίηση ή από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας.
    • προβλήματα με apps.iee.ihu.gr/apps.it.teithe.gr: noc@it.teithe.gr
    • προβλήματα με το thesis.iee.ihu.gr: Κυριάκο Τσιακμάκη.
    • προβλήματα με το www.iee.ihu.gr/ects160/: Στέφανο Ουγιάρογλου.
    • προβλήματα με την MySql στο users: Αποκλειστικά μόνοι σας λύνετε τα προβλήματα ακολουθώντας τις οδηγίες, αφού πρόκειται για προσωπικό server/files.
    • προβλήματα με την MySql/Postgres στο dblabs: Σιδηρόπουλο Αντώνη.
  • Υπηρεσίες για Καθηγητές:

* Για την επικοινωνία σας με το Κέντρο Δικτύου, προτιμήστε την εφαρμογή https://helpdesk.the.ihu.gr/ αντί του email, εφόσον είναι εφικτό.
** Όπου παραπάνω ορίζονται περισσότεροι του ενός υπεύθυνοι, ορίζονται με σειρά προτεραιότητας για την επικοινωνία σας.


HOWTOs (πως να)

  1. Πως ενημερώνομαι για τις ανακοινώσεις
  2. Καλές πρακτικές για την επικοινωνία φοιτητών – διδασκόντων μέσω email